2014/02/05

Går framåt!

Ja nu var det ett tag sedan igen... Har hunnit hända en del, till och börja med så är det nytt år! Kom in på Matte C kursen och håller på att läsa den nu, kan säga - inte fan är det lätt iaf! Men jag kämpar på!

Har även kommit igång helt och hållet med träning nu, tränar 3-4 gånger i veckan, varierar mellan NTC-appen och att jobba. Har fått hantlar i julklapp av mor och far så har tillomed kunnat avancera min träning. Det känns bra och jag tycker faktiskt att det är kul att träna och jag ser fram emot det nu. Innan jag började träna i höstas så hade jag inte tränat på ca 7 år. Men ibland måste man få inse saker i sin egen takt och i sin egen tid i livet.

Har även börjat söka mig vidare med jobb och till en annan stad, hur det kommer gå och så det återstår att se. När det blir av är väl den stora frågan, Om det blir av är ett självklart! Så söker jobb och kommer söka högskola till hösten, hur det hela blir, det vet ingen... Har ju nu något mer som lockar i denna stad så nu ser jag ännu mera fram emot att få komma dit och börja mitt nya liv. Mår betydligt bättre nu för tiden och har bara blivit bättre sedan i september, det är mycket skönt!

Det framåt nu och försöker vara positiv i vissa stunder är det ändå svårt även fast jag har stöd från nära och kära. Men känns som att livet kommer bli ljusare nu och ännu mer lättare och positivare. Det är skönt.

Inga kommentarer: