2015/06/03

Sortera

I hopp om att få lite struktur och sortering på mina tankar och vad som komma skall.

Just nu,
- Tenta
- Omtenta
- Utsparkparty
- Bartömning/sittning

Oro: Att klara tentorna, att få pengarna att räcka tills nästa gång pengar kommer in på kontot men att ändå kunna delta i så mycket som möjligt. Att jag verkligen kommer kunna ha kul och njuta av den sista veckan i skolan innan sommarlovet.

Under sommaren,
- Jobba så mycket jag kan.
- Åka hem till familjen ca 1 vecka
- Träna
- Göra saker JAG mår bra utav.
- Åka på partykryssning i slutet av augusti.

Oro: Att jag inte kommer få jobba så mycket som jag hoppats på, och därmed kommer inte få så mycket i lön jag hoppas. Att ha för lite pengar för att gå runt i sommar. Att jag kommer bli uttråkad och inte ha några att umgås med då de flesta åker hem över hela sommaren. Men på samma gång kan det va skönt att ha egentid.

Det är mycket att tänka på nu, men försöker ta en sak åt gången. Idag är det tentaplugg som står på schemat!

Inga kommentarer: