2009/05/18

Så mycket...!

Oj nu är det riktigt länge sedan ja bloggade... Så mycket som hänt att ja inte vet vart ja ska börja... Kan ju först börja med att tacka mina UNDERBARA vänner som stöttat mig och tröstat mig en massa!<3 Jenny, Elias, Johanna, Alex, Becka och Sabina<3 Vet inte vad ja skulle göra utan er just nu! Ja vet att ni alltid finns där för mig när ja bryter ihop eller behöver någon att prata med! Ni alla är GULD värda!<33
Lite kort av de som hänt är väl, slut med killen(vet nog alla redan men ändå), bråkar med päronen (oj så ovanligt, mer än vanligt just nu dock), sedan har vi det med skolan också(om någon vill hjälpa, hjälp mig plugga eller så då!), sen finns det så mycket mer som gör att ja mår dåligt(skiten från förr, folk ja minns, saker som påminner, osv. dåligt självförtroende och självkännsla till och från också... finns så SJUKT mycket som ja inte äns själv vet varför ja reagerar som ja gör på...), in the end IT SUCKS! Känner mig riktigt sårbar och bryter ihop lite då och då för minsta lilla igentligen... :/ E inte kul alls men då är ja riktigt glad att ja har alla mina älsakde vänner<3 Ta bara som i söndags hade varit i stockholm lör-sön med the family, bråkat med mamma en hel del med andra ord... så var lagom knäckt, så träffade ja elias och vi gick till jenny! Ja han sätt mig i soffan, få ont i magen och började skaka som satan och sedan fick man ett "ja finns här för dig" och en klapp på armen sedan tjöt ja i säkert en halv timme... Allt bara brast så att säga... Men det var det ja behövde, kändes riktigt bra att för en gångs skull bryta ihop hos någon som redan var där än att behöva leta upp någon:/ Tack så mycket! Ni är bara för mycket! <3

Älskar er alla! <3

Inga kommentarer: