2009/05/14

Tankar

Har just nu så sjukt mycket som snurrar i mitt huvud... Saker som, hemma, mamma, skolan, killar och så mycket mer som att ja måste hitta mig själv... Jag vet inte vart ja står när det gäller det mesta och känns som ja bara följer er alla andra, som om ja inte har en egen vilja. Det vill ja inte ha längre, vill kunna bestäma och avgöra själv det mesta. Visst kommer ja alltid fråga mina älskade vänner om råd och tips men i slutet ska det vara ja som bestämmer... Jobbig dag idag iallafall, som fan!! har gått och grubblat på detta i några dagar nu och idag hade ja inte kraft att ta mig till skolan så blev en sjukanmälan och så vara hemma och försöka fundera ut lite saker och ting... Gick ju som de gick... Vid halv två åkte ja ner på stan för att träffa johanna så hade vi solosång på väx iallafall ^^ Efter det träffade ja på sabina och chris, det var kul :) lite annat att tänka på! Efter det var det hem igen och nu har ja snackat med roff....... De är slut säger ja kortfattat, orkar inte gå djupare in på det här.....

I can’t explain myself at all.
And all the wants
And all the needs
All I don't want to need at all.