2013/10/17

Dags att sätta bollen i rullning!

Nästa vecka är det dags att söka till Matte C kursen som jag ska läsa under vintern. Känner mig ordentligt taggat för den och vill bara börja redan nu. Har faktiskt känt så i några veckor så det känns som att detta kommer gå bra, känner att jag för en gångs skull verkligen vill lära mig och klara mig igenom hela kursen bra oxå. Menar med det att inte bara flyta igenom utan jag ska göra allt jag kan och lite till, ska verkligen satsa allt på denna kurs nu.

Vi verkligen kunna ta mig vidare och börja plugga nu. Vill få en ordentlig utbildning framför allt, men vill även känna på hela studentlivet en gång i mitt liv iaf så varför inte passa på det nu. Men känner att jag behöver komma vidare, vill inte sitta fast med det jag gör idag resten av mitt liv. Det är inte vad jag föreställde mig som min karriär. Vill ändå göra något mer än vad jag gör idag även fast jag trivs med det jobb jag har idag. Men kul att få prova på olika saker tills man hittar det man verkligen brinner för och vill jobba med. Vad det nu är, ja det är en bra fråga!?

Inga kommentarer: